Výhody 360° produktovej fotografie
VÝHODY 360° PRODUKTOVEJ FOTOGRAFIE
Prínos 360° produktovej fotografie pre obchodníkov, predávajúcich na internete
Rastúci trend
360° produktová fotografia je jedným z najrýchlejšie rastúcich trendov na internetovom trhu. Je viditeľné, že ich implementujú tisíce značiek a maloobchodníkov, ako aj popredný internetový predajcovia. Štúdie poukazujú na výhody používania 360° zobrazenia produktov v internetových obchodoch.
Zvýšené miery konverzie
V online obchode produkty predávajú kvalitné obrázky. 360° produktová fotografia je tou lepšou formou zobrazenia produktu, pretože poskytuje viac vizuálnej spätnej väzby. Značky a maloobchodníci zaznamenali po implementácii 360° produktovej fotografie zvýšenie miery konverzie, v niektorých prípadoch až o 45 %.
Znížená návratnosť produktov
Kupujúci môžu v internetovom obchode vidieť, dotykom otáčať a kontrolovať ponúkaný produkt z akéhokoľvek uhla. To pomáha zabezpečiť, aby zákazníci presne vedeli, čo dostávajú ešte pred samotným nákupom. Týmto sa znižuje miera vrátenia tovaru a náklady na prepravu vrátených produktov.